duminică, 5 februarie 2023

Procurorii renunță la acuzațiile împotriva unei femei arestate pentru că s-a rugat în afara clinicii de avort

 


Crown Prosecution Service din Regatul Unit a renunțat la acuzațiile împotriva unui activist pro-viață arestat pentru că s-a rugat în tăcere în fața unei clinici de avort, dar a lăsat ușa deschisă pentru urmărirea penală suplimentară pentru aceeași infracțiune în viitor.

Organizația juridică nonprofit ADF UK a anunțat vineri într-o declarație că procurorii au informat-o pe activista pro-viață Isabel Vaughn-Spruce că au respins acuzațiile împotriva ei pentru că s-a rugat pașnic în afara unei clinici de avort din Birmingham, Anglia. 

Cu toate acestea, ei i-au mai spus că acuzațiile „ar putea foarte bine să înceapă din nou” dacă vor primi noi dovezi legate de caz.

Într-o declarație, Vaughn-Spruce și-a indicat intenția de a solicita un verdict clar în instanță care va crea un precedent pentru activiștii pro-viață de acum înainte.

„Nu poate fi corect că am fost arestat și făcut infractor doar pentru că m-am rugat în capul meu pe o stradă publică”, a spus ea.

Vaughn-Spruce, care este directorul March for Life UK, a fost arestat în fața clinicii de avort pe 6 decembrie.

Imaginile video ale arestării arată un ofițer de poliție întrebând-o de ce stă în fata unității si daca se roaga. Ea a răspuns: „S-ar putea să mă rog în capul meu, nu cu voce tare”.



.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu